Ofte stillede spørgsmål
Hos PARVOGUE forstår vi, at vores kunder kan have spørgsmål om vores modetilbud og -tjenester. Vores FAQ-sektion er designet til at give dig hurtige og omfattende svar på dine mest presserende spørgsmål.
Uanset om du er nysgerrig efter vores katalog, vores produkters oprindelse eller detaljerne omkring vores skræddersyede tjenester, har vi samlet en liste med spørgsmål, der afspejler de almindelige spørgsmål, vi modtager. Dette afsnit opdateres regelmæssigt for at sikre, at alle oplysninger forbliver relevante og nyttige.
Vores mål er at sikre, at din oplevelse med PARVOGUE er så problemfri og behagelig som muligt.
Udforsk vores ofte stillede spørgsmål for at lære mere om PARVOGUE-oplevelsen, og opdag, hvordan vi bringer kunsten at være luksuriøs mode til dig.
SPØRGSMÅL OM...
Produkter
Er produkterne i PARVOGUE-kataloget originale?
I vores butik er vi stolte af at tilbyde udelukkende autentiske varer . Langt størstedelen af vores overlager købes af vores partnerleverandører direkte fra mærkerne, licenshaverne eller certificerede distributører. Vi tager personligt ansvar for at bekræfte ægtheden af vores produkter for at sikre, at hver vare leveres ny med den originale branding-etiket.
Hvorfor tilbyder I begrænsede mængder på nogle varer?
Vores limited edition-kollektion byder på smykker fra tidligere sæsoner og fund fra overstocks, som du ikke finder andre steder. Disse tilbud forsvinder hurtigt, så shop nu, før det er for sent!
Hvor ofte modtager I nyankomne?
Hver uge opdaterer vi vores lagerbeholdning med cirka 300-400 nye produkter, der bliver tilgængelige på vores hjemmeside. Vi indgår aktivt partnerskaber med førende mærker for at udvide vores tilbud.
Kan jeg betale kontant ved levering?
Vi sætter pris på din interesse i vores tjenester. Vi tilbyder dog i øjeblikket ikke muligheden for at betale kontant ved levering. Vores betalingsmetoder er designet til at sikre sikkerheden og bekvemmeligheden ved dine transaktioner. Vi inviterer dig til at udforske vores tilgængelige betalingsmuligheder, herunder kredit-/betalingskort og forskellige online betalingsplatforme.
SPØRGSMÅL OM...
Bestilling og forsendelse
Hvad er leveringstiden?
Leveringstiden afhænger af lokationen. Det tager 24-48 timer at afsende pakken, og i gennemsnit 1-3 hverdage inden for EU eller 5-7 hverdage uden for EU at levere den.
Hvilke lande leverer I til?
Vi tilbyder levering over hele verden, og vi overlader vores forsendelser til akkrediterede kurerer som GLS eller DHL. Vi kan dog ikke sende til Rusland, Hviderusland og Ukraine på grund af den igangværende krig.
Hvordan vil min ordre blive pakket?
Vi sørger for at pakke ordrer sikkert, uden brud eller spild. Din ordre vil blive leveret i materialer lavet af genbrugsmateriale.
Tilbyder I gratis levering?
Ja, PARVOGUE sørger for, at alle dine køb leveres gratis til din dør. Vores forpligtelse er at give dig en uovertruffen shoppingoplevelse, hvilket inkluderer gratis leveringsservice for hver ordre, du afgiver hos os.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Du vil modtage en e-mail med sporingsoplysninger, så snart din ordre er afhentet af vores fragtfirmaer.
Tilbyder I lokal afhentning?
Vi tilbyder ikke lokal afhentning på nuværende tidspunkt. Hvis dette er noget, du kunne være interesseret i at se i fremtiden, så giv os besked!
SPØRGSMÅL OM...
Politikker
Hvad er jeres returpolitik?
Vi accepterer returneringer inden for 14 dage efter købet, forudsat at varerne er ubrugte, ubeskadede og i originalemballagen. For mere information, læs venligst returpolitikken her.
Hvordan skal jeg forberede pakken med min returnering?
Placer produktet i dets originale emballage (både producentens emballage og den emballage, som varen/varerne ankom i), fjern eventuelle gamle forsendelsesetiketter, og placer den udskrevne returtilladelse, som du modtog via e-mail, i pakken.
Hvad er tilgængelig kredit, og hvordan fungerer det
Den samlede kredit, du har fået som følge af returneringsanmodninger eller belønninger, vil blive lagt sammen, og du kan bruge denne kredit til at betale for nye ordrer, du afgiver hos PARVOGUE.
PARVOGUE forbeholder sig retten til ikke at refundere i følgende tilfælde:
-Produktet er ikke intakt, eller originalemballagen mangler eller er beskadiget (f.eks. skotøjsæske, støvpose osv.);
-Ingen ordrenummeridentifikationskode;
-Uautoriseret eller efter at den krævede tid er overskredet.
Hvis dit spørgsmål ikke er besvaret i vores FAQ , er du velkommen til at stille dit spørgsmål nedenfor.